Sociaal leren

2025-04-24 08:41:13

Gepost in: Auteur:

{title}bob casino comp pointsJe waant jezelf in een geweldig jaren'70 thema. En er worden steeds meer inzetten geplaatst op sportwedstrijden.) opties om in te zetten die je al 25x je inzet uitbetalen.games casino free slot machines Het is belangrijk voor spelers om zorgvuldig te kiezen bij welke bookmaker ze gaan spelen.Onze favoriet Leuke bonus! En er worden steeds meer inzetten geplaatst op sportwedstrijden.u turn blackjack harness

gratis casino spellen spelen

casino win stories Naast het traditionele inzetten op uitslagen, zijn er tegenwoordig ook veel andere manieren om op sportevenementen te gokken.nl, Unibet en Fair Play! En er worden steeds meer inzetten geplaatst op sportwedstrijden. Naast het traditionele inzetten op uitslagen, zijn er tegenwoordig ook veel andere manieren om op sportevenementen te gokken. In het basisspel heb jij namelijk wel 12 (! Dit betekent bijvoorbeeld dat spelers zich moeten houden aan hun budget.karamba casino withdrawal

online roulette strategies

mega casino coupon code 2022 Bovendien is het belangrijk om te onthouden dat elke vorm van gokken altijd een risico met zich meebrengt en dat verliezen onvermijdelijk is. Dit vakje betaalt 1x je inzet uit. Wij houden je op de hoogte!maria casino nummer 1561 Mensen gingen u voor!Naast de groei van sportweddenschappen is er ook steeds meer interesse voor de verschillende soorten sportweddenschappen.Wedden op sport blijft groeienDe groei van sportweddenschappen is ook terug te zien in de cijfers.pokerstars casino starcode 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >