Sociaal leren

2024-12-02 18:14:22

Gepost in: Auteur:

{title}tafellimiet roulette holland casino Behaal een plek op het scorebord met de hoogst mogelijke Bet-to-Win verhouding. is live en geeft gratis spin Final Game spelenJe mag een aantal dobbelstenen gooien en weer over het bord heen wandelen.hotel bij holland casino scheveningen Dit is pas écht leuk.e iconische karakters ga je over een speelbord wandelen en als je op een van de karakters beland, speel je hun bonusspel. Jij kunt meespelen door op een van de uitgekozen casino spellen te spelen.top online casino latvia

circus casino chapelle

6 deck blackjack online freenl en doe mee! Hiermee zul jij de hoofdprijs vanbwin casino logo €500 cash bemachtigen. Bij het ene casino kun je op verschillende gokkasten spelen, en bij sommige is er een gokkast per toernooi vastgesteld. Behaal een plek op het scorebord met de hoogst mogelijke Bet-to-Win verhouding. Het toernooi draait om de spelcategorie Slingo. 21 oktober t/m 23 oktober: fase 1 28 oktober t/m 30 oktober: fase 24 november t/m 6 november: fase 311 november t/m 13 november: fase 4Ga naar Circus.guts casino canada

holland casino platinum pas

casino 1 winterthurSlingo toernooi van JacksJacks heeft een leuk toernooi georganiseerd.De eerste plaats in dit toernooi ontvang maar liefst €700! Je kunt je aanmelden via de ‘Aanmelden‘ button in het toernooi.casino monte carlo facts3. ComeOn! 1561 Mensen gingen u voor!telefoonnummer casino scheveningen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >