Sociaal leren

2025-01-13 07:13:19

Gepost in: Auteur:

{title}casinos with free spins no deposit Sommige bonussen hebben als bonusvoorwaarde dat winsten direct kunnen worden uitbetaald in cash."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Voor een no deposit bonus is geen storting vereist.holland casino nl gratis gokkasten Het betekent dat je het bonusgeld een aantal keer moet inzetten (rondspelen) voordat je winsten kunt uitbetalen. Maar bij een percentage van 10% betekent dat bij een inzet van €1 er bronze casino no deposit bonus code 2022maar €0,10 wordt gerekend voor de rondspeelvoorwaarden. Ook als je de bonus per ongeluk geclaimd hebt, hoef je deze niet te gebruiken.europe casino777

free casino slot games 2022

best online casino bonuses Een stortingsbonus is er een waarvoor je een storting moet uitvoeren voordat je de bonus mag ontvangen. Wij houden je op de hoogte! Maar bij een percentage van 10% betekent dat bij een inzet van €1 er bronze casino no deposit bonus code 2022maar €0,10 wordt gerekend voor de rondspeelvoorwaarden. Na een bepaalde tijd vervalt de bonus automatisch. Dit betreft ook de manier waarop zij bonussen aanbieden. Een bonus van een online casino met een geldige licentie is vaak veilig.casinoeuro weryfikacja

free online poker games no real money

online casino games where you can win real money Het idee achter een casino bonus is vaak nieuwe spelers werven of ter promotie van een nieuw spel. Nee, een bonus is altijd een vrijwillige keuze. Dit wordt vaak uitgedrukt in een percentage.online casino live Een bonus van een online casino met een geldige licentie is vaak veilig. Een stortingsbonus is er een waarvoor je een storting moet uitvoeren voordat je de bonus mag ontvangen. ⭐ Is een no deposit bonus echt 'gratis'?las vegas casino hotel deals

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >