Sociaal leren

2025-04-27 08:47:08

Gepost in: Auteur:

{title}one world casino Maar hoe doe je dat? Ook leuk om te lezen Nieuws De Cashback Bonus is verboden 29 november 2022 Nieuws Novamedia Gaming krijgt Nederlandse vergunn Kies op de DigiD pagina hoe je wenst in te loggen Op de DigiD pagina kun je kiezen hoe je in wenst te loggen bij DigiD.boomtown casino shreveport louisiana Immers veel partijen riepen over de kans op gokverslaving die op de loer ligt. Immers veel partijen riepen over de kans op gokverslaving die op de loer ligt. Je kun de door jou aangegeven periode niet meer gokken bij landbased en online casino’s met een Nederlandse licentie.unique casino no deposit bonus

voodoo dreams casino erfahrungen

circus casino twitter 6 Maanden is dus de minimale uitsluiting. Klik op bevestigen en de inschrijving in CRUKS is een feit.Kunnen mensen die ingeschreven staan toch stiekem ergens gokken? voor! Wij raden ten zeerste af om daar te gaan spelen. Wij raden ten zeerste af om daar te gaan spelen.gta v rewards for casino mibions

huuuge casino easy money

russian roulette x factor Stap 2: Bevestig de samenvatting Als je alles hebt ingevuld kun je naar stap 2 en hier vind je een samenvatting van alles wat je hebt ingevuld. Je mag ook langer invullen.2.is online gokken legaal in nederland Hier kun je kiezen voor de manier hoe je wilt inschrijven. Daarop verschijnt een grote groene button met daarop “Aanmelden met DigiD”. Deze uitsluiting kan door de speler zelf zijn aangevraagd, of zijn aangevraagd door een aanbieder of familielid van iemand.mega jack casino multi game download

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >