Sociaal leren

2025-03-23 15:17:36

Gepost in: Auteur:

{title}spil roulette gratis online Op dit e-mailadres word je op de hoogte gehouden van wanneer LiveScore Bet live zal gaan. 1561 Mensen gingen u voor! Hoe kan ik me inschrijven voor LiveScore Bet?21 casino not working Home › Instructie › Hoe schrijf ik me vooraf in bij LiveScore Bet?com Zoek in je browser livescorebet. Wij houden je op de hoogte!leovegas casino ceo fired

new online casinos july 2022

twin spin gratis Dan stop je met spelen en ga je terug naar de homepagina. Maar let op dat je verantwoord omgaat met je geld.4. Ga naar Livescorebet. Spelen Als je een spel gevonden hebt wat je leuk vindt en je hebt de spelregels onder de knie, kun je gaan beginnen met spelen. 1.casino live racing

casino live netbet

casino deposit ideal Klik op overzicht, rechtsboven in de hoek van de website. Als je een bedrag hebt ingevuld klik je op de knop “Uitbetalen“. Verberg uitleg Ook leuk om te lezen Algemeen Voorwaarden van een online casino lezen 19 oktober 2023 Algemeen Hoe werken casino bonussen 4 juli 2023 Algemeen Waarom is de ‘Bonus Buy’ verboden in Nederland 15 juni 2023 Aboo casino ilmaiskierroksetlgemeen Werken de speellimieten wel zo goed in online casino’s 6 juni 2023 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?holland casino fiat 500 Ga naar Livescorebet. Sommige spellen kun je ook eerst boo casino ilmaiskierroksetoefenen zodat je niet onnodig geld verliest. We vertellen je hier hoe je deze winst op jouw bankrekening krijgt bij Fair Play Casino.mr play casino bonus codes

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >