Sociaal leren

2024-10-10 15:39:53

Gepost in: Auteur:

{title}88 fortunes slot online free Denk je dat de blauwe dobbelstenen van de Player een hoger totaal aantal ogen zullen hebben dan de rode van de Banker dan moet je daar op inzetten. Nadat debonus goksites inzetten geplaatst zijn, worden de dobbelstenen geschud en vallen ze een voor een op hun plaats. Het spel heeft dezelfde uitbetalingen als bij live baccarat en voor een gelijkspel ontvang je een hogere uitbetaling.casino free slot games online De Player heeft 2 blauwe dobbelstenen, de Banker 2 rode. De verschillen in uitbetaling komen door het aantal mogelijkheden dat de kans op dat geklijke In plaats daarvan heb je twee inzetopties waar vier dobbelstenen liggen.casino rewards free play

texas holdem poker bonus online

black jack juego gratis online Jij moet voorspellen van welke kant het totaal van de 2 dobbelstenen het hoogst zal zijn. Echter, zet je geld op een gelijkspel en je wint de tie inzet dan is de uitbetaling een stuk hoger.3. Proficiat. Helaas, maar er begint meteen een nieuw spel. In plaats daarvan heb je twee inzetopties waar vier dobbelstenen liggen.www netbet casino

roulette knight online

one casino kundigen Bac Bo is erg simpel te leren omdat je na je weddenschap te hebben geplaatst, geen andere acties hoeft uibonus goksitest te voeren. Zet je in op een “Tie”(gelijkspel) dan is je uitbetaling afhankelijk van het gelijke totaal dat beide dobbelstenen hebben. Heb je verloren?casino games burning hot Bac Bo is erg simpel te leren omdat je na je weddenschap te hebben geplaatst, geen andere acties hoeft uibonus goksitest te voeren. Houd er rekening mee dat er geen strategie mogelijk is. Dit zijn de Player en Banker of de “Tie”.bonus casino e poker

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >