Sociaal leren

2025-01-19 08:31:47

Gepost in: Auteur:

{title}jack.s casino gilze rijen Ook verschijnen er multipliersbob ontiveros casino (vermenigvuldigers) in beeld. Wij hebben gekozen voor online casino’s met een Kansspelautoriteit licentie. Spelers kunnen zien of ze prijs hebben en hoe groot deze is.live casino online sk De gewonnen prijs verschijnt meteen in je account en het volgende spel begint. 1. 5.werken bij holland casino review

best casino bonus online

beste online casino snelle uitbetalingGonzo’s Treasure Hunt Elke liefhebber van online gokkasten kent Gonzo, de Spaanse ontdekkingsreiziger die op zoek is naar de gouden stad, El Dorado. Wees er zeker van dat je bij een betrouwbaar casino Cash or Crash gaat spelen. Als er een multiplier aan gekoppeld is dan wordt jouw prijs met deze multiplier vermenigvuldigd. 5. “Hoe kan dat? Tegen de achtergrond van een oude Inca-stad, vind je het belangrijkste element van het spel.roulette online youtube

888 casino gratis

beste casino guru Winsten zul je dan zeker uitbetaald krijgen. Vermenigvuldigers komen in het spel Gedurende de “Prize Drop” verschijnen er boven aan de muur prijzen in beeld. De muur komt in actie Op een grote muur worden de stenen geschud en worden de waardes van de stenen onthuld.gratis gokkasten downloaden Kies de juiste stenen Aan het begin van het spel selecteer je een of meerdere stenen waarvan je verwacht dat ze in de muur zullen verschijnen. De gewonnen prijs verschijnt meteen in je account en het volgende spel begint. Wij hebben gekozen voor online casino’s met een Kansspelautoriteit licentie.casino online trustly

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >