Sociaal leren

2024-10-12 08:13:14

Gepost in: Auteur:

{title}99 win casinoBingo: is dat geen spel voor ouderen? Deze mobiele casino bonus is dan ook alleen te besteden aan spellen die je in een iPad of iPhone casino kunt spelen bijvoorbeeld.Klassieke slots: naast de video slots die grafisch prachtig zijn uitgewerkt, zijn er ook de eenvoudige klassieke slots.holland casino breda kledingvoorschriften Zeker niet! Zeker niet!Soorten bonussenEr zijn verschillende soorten casino bonussen en het is daarom goed om online te vergelijken welke casino's de aantrekkelijke €10 gratis bonus aanbieden bijvoorbeeld.maria casino 100 free spins

online gokkast club2000

slot car racing online free games Zeker niet! Zeker niet! Digitaal is dit spel haast nog leuker dan offline want door de leuke en handig chat heerst er een echt groepsgevoel in de online bingorooms. Zeker niet! Een ding is zeker: een gratis casino bonus is een mooi extraatje waarmee je als speler de leukste spellen kunt spelen. Digitaal is dit spel haast nog leuker dan offline want door de leuke en handig chat heerst er een echt groepsgevoel in de online bingorooms.new online casinos 2022 australia

spin casino no deposit bonus 2022

casino bonus gratuitWat betekent €10 gratis bonusNa het aanmaken van een spel account bij een casino ontvang je in de meeste gevallen een welkomstbonus. Er zijn diverse soorten bonussen die onderling verschillen en daarom leggen we hier precies uit waar je op moet letten. Digitaal is dit spel haast nog leuker dan offline want door de leuke en handig chat heerst er een echt groepsgevoel in de online bingorooms.win casino palmira€10 gratis bonusBonusvoorwaardenHoudt er verder rekening mee dat bonussen voorwaardes kunnen hebben. Met €10 gratis bonus bijvoorbeeld kun je nieuwe games uitproberen maar ook aan strategieën werken voor spellen waar je al bekend mee bent. Soms is de gratis €10 bonus alleen in te zetten bij specifieke spellen of aan mobiele games.slot machine free demo

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >