Sociaal leren

2024-12-02 14:50:00

Gepost in: Auteur:

{title}slots casino free slot games Daarna worden Van den Mosselaar en zijn vrouw flink teleurgesteld. Live studio met een hostDe gokkast schakelt over naar een live-dealer studio wanneer de functie geactiveerd wordt. De jackpot studio Daarna wordt de speler automatisch doorgestuurd naar de live studio.machance online casino Extra controleDe manager meldt dat er nog een extra controle uitgevoerd moet worden. 1561 Mensen gingen u voor!Speel bij Jacks!casino rewards depôt 1

casino machine tips

1up casino slots Maar dit had uiteraard nooit mogen gebeuren. Wij houden je op de hoogte! Onlangs hadden we zo'n geluksvogel, dacht het personeel van Holland Casino. Dit kun je eenvoudig herkennen aan het logo van ‘Spin to Win’ wat vaak linksboven de gokkast vermeld staat. Onlangs hadden we zo'n geluksvogel, dacht het personeel van Holland Casino. Daarna worden Van den Mosselaar en zijn vrouw flink teleurgesteld.poker holland casino zandvoort

monte carlo casino can you go in

scatter holdem poker - texas holdem online poker Om het stel tegemoet te komen, ontvangen zij een diner bon. Een willekeurige speler wordt gekozen. Live studio met een hostDe gokkast schakelt over naar een live-dealer studio wanneer de functie geactiveerd wordt.orange geant casino frejus Wij houden je op de hoogte! Maar dit had uiteraard nooit mogen gebeuren. Wim van den Mosselaar hoorde dat hij een ton had gewonnen, maar werd achteraf blij gemaakt met een dode mus…De 72-jarige man uit Goirle mocht van korte duur genieten van de gedachte dat hij de jackpot had gewonnen.21 casino rules

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >