Sociaal leren

2025-01-18 08:03:12

Gepost in: Auteur:

{title}sault ste marie casino gateway Dit voorkomt verwarring en je kan je eigen goktempo aanhouden. Deze (eventuele) winst wordt direct bij je saldo geschreven. Ook voelt het erg comfortabel dat je niet bezig bent met andere spelers maar je je volledig kan focussen op jouw kaarten en die van de dealer.online casino 1 cent roulette Het uitbetalingspercentage is 99,28%. ♠️ Wat is het huisvoordeel? Ook zie je het ONE Blackjack logo staan.https pop slots casino 34 gcn

gta v xbox one casino glitch

casino slots youtube 2022 1. Bekijk alle stappen De setting van ONE BlackjackONE Blackjack heeft een achtergrond van de kleuren paars en goud. Hier kun je vragen stellen of chatten met medespelers. Kies je voor ‘stand’, dan houd je de twee kaarten die je gekregen hebt en speel je de ronde uit met de waarde van deze twee kaarten. Daarna zie je staan ‘please place your bets’ en wordt er afgeteld. Heb je verloren?gok online jobs

online live casino no deposit bonus

blackjack side bet forum Dit geeft een luxe beleving. Pak de bonus Lees review ComeOn! Linksonder zie je je balans in valuta en rechtsonder staat je totale inzet.online blackjack with live dealer Daarboven zie je de knop voor het aanzetten van een herhaalde inzet en daarboven voor het ongedaan maken van de inzet. Hier kun je vragen stellen of chatten met medespelers. Je krijgt hierdoor een gevoel van warmte en rijkdom.goldrun gokkast online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >