Sociaal leren

2024-10-04 11:22:45

Gepost in: Auteur:

{title}online gokken ervaringen Echter bij het inwisselen van een voucher van €1100 kreeg er een medewerker van het casino argwaan.Zelf roulette spelen? Dat in combinatie met de verdachte samenstelling van de groep deed de werknemer twijfelen.20 free spin joo casino Holland Casino Venlo kreeg onlangs bezoek van vier Georgiërs. Niet alleen aan de roulette tafels k Wij houden je op de hoogte!pokerstars casino games unavailable

gokautomaat gratis spelen

nj online casinosProbeer ook eens online roulette bij een van deze casino's Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Deze roulette term betekent letterlijk “Niets gaat meer” in het Frans, oftewel: geen inzet is meer mogelijk. Het gaat zeker om duizenden euro's. 1561 Mensen gingen u voor! Onder de 1000 euro betaalt de roulette machine uit, daarboven moeten mensen een medewerker aanspreken. „Ze hebben ook in Amsterdam toegeslagen en sowieso ook nog in Duitsland en Oostenrijk.one game casino

pokerstars no deposit bonus 2022

blackjack online free play Niet alleen aan de roulette tafels kProbeer ook eens online roulette bij een van deze casino's Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Niet alleen aan de roulette tafels ksportweddenschappen antwerpen Deze hield de groep via de camera's nauwlettend in de gaten en daaruit bleek dat de vier mannen uit Georgië frauduleuze handelingen pleegden."(Vereist)" geeft vereiste velden aan 1561 Mensen gingen u voor!online casino games free play

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >