Sociaal leren

2024-09-08 09:32:27

Gepost in: Auteur:

{title}casino in orange countynl zich het recht voor om elke bonus, speciale aanbieding of promotie op elk moment in te trekkblackjack online gratis con amigosen.nl dragen als volgt bij aan de playthrough:Slots: 100%Tafelspellen (inclusief live games): 10%2.1.karamba casino terms and conditions3.5.nl biedt gratis bonussen, zoals welkomstbonussen voor nieuwe spelers, accountreactivatie-bonussen en nog veel meer, waarmee een Gebruiker kan spelen zonder vooraf een storting te hoeven doen.2 up casino no deposit bonus code

live casino online terpercaya

gokkasten onderdelen1.nl aan een Gebruiker wordt aangeboden, is onderworpen aan zijn eigen specifieke voorwaarden die moeten worden nageleefd, zoals bijvoorbeeld de duur, bonusbedragen, het percentage en de playthrough-voorwaarden.2.777.2.1.online casino u bih

online casino ideal

voetbal wedden unibet4. De Gebruiker erkent en begrijpt dat eventuele bonuswinsten waarvan niet aan de doorspeelvoorwaarden is voldaan, zullen worden geannuleerd als de Gebruiker besluit om door te gaan met diens opnameverzoek.3.casumo casino bonus codes3. De Gebruiker stemt ermee in de voorwaarden te lezen en te begrijpen die van toepassing zijn op elke bonus of ander soort aanbiedingen die hij/zij claimt.2.bet big casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >