Sociaal leren

2025-03-23 14:37:28

Gepost in: Auteur:

{title}roulette spel bol.comnl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! blackjack online for free classic LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Betnation Betnation welkomstbonus tot 500 free spins!Gratis Spinsymbolen:Verschijnt er een symbool met “Free Spin” op de rol dan krijg je een gratis extra draai.te lezen Algemeen Soorten attributen die bij casino spellen worden gebruikt 27 december 2021 Tips De voor- en nadelen van verschillende casino spellen 9 augustus 2021 Algemeen Iets anders dan blackjack?giochi gratis blackjack carte Wij houden je op de hoogte! Doel van Slingo is om zoveel mogelijk Slingo's (volle lijnen) te maken op je Slingo kaart. 1561 Mensen gingen u voor!from zero to hero casino hack

trada casino code 2022

gokkasten gratis tegoed Probeer deze casino spellen! Doel van Slingo is om zoveel mogelijk Slingo's (volle lijnen) te maken op je Slingo kaart. Kesrtmis staat centraal in deze nieuwe variant. Het spel is pas een paar maanden online te spelen en nu al een groot succes.Slingo Bells ReviewDe naam doet het al vermoeden. Elke volle lijn veroorzaakt een stapje op de prijzen ladder.casino online 10

novoline online casino echtgeld deutschland

situs casino bet 77 Deze is afgebeeld naast de kaart. Wij houden je op de hoogte! Probeer deze casino spellen!4 crowns online casino"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Deze kunnen je helepen om de kaart sneller gevuld te krijgen. Leuk, snel en spannend.gokkasten uit de jaren 80

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >