Sociaal leren

2024-12-14 15:11:15

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino breda ladies night Dat kan alleen als ze zeker weten dat iedereen is wie hij zegt te zijn. Dat kan alleen als ze zeker weten dat iedereen is wie hij zegt te zijn.Ontvang de sport bonus van Bingoal (€250)Sportweddenschappen bij BingoalWe zullen een voorbeeld geven.gokautomaat gratis spelenSportwblackjack online casino erfahrungeneddenschappenHet sportsbook is ook weer in twee secties te verdelen. Vul jouw gegevens in Vul in de daarvoor bestemde vakjes jouw gegevens in. De selectie van spellen is zeer volwassen waarbij de live games van Evolution eruit springen.holland casino gokken

eurocasino.com review

party vegas casino Je kunt gaan storten en spelen of eerst rondkijken en bijvoorbeeld gratis wat slots spelen.De Nederlandse online gokmarkt is per 1 oktober 2021 legaal geworden.6.nereuze bonus als bij Bingoal.c.Ontvang de sport bonus van Bingoal (€250)Sportweddenschappen bij BingoalWe zullen een voorbeeld geven.casino monte carlo addreb

online gokken sport

holland casino black card verlopenOntvang de sport bonus van Bingoal (€250)Voor de stortingsbonus geldt dat je altijd eerst met het geld speelt en daarna aan het bonusgeld begint. Wat we daar precies onder moeten verstaan is ons nog niet duidelijk maar dat zal in de komende tijd wel blijken. 1.voetbalwedde Wel leuk maar je hebt er verder niet veel aan.2.Casinolobby BingoalIn het casinomenu staat als eerste de tab “Casinotoernooien”.casino holland zandvoort

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >