Sociaal leren

2025-01-13 07:03:59

Gepost in: Auteur:

{title}casino bonus zonder stortingEen voorbeeld van zo’n spel is Live Hi-Lo. Dit heeft veel te maken met het hoge tempo waarop het live casinospel gespeeld wordt: de live dealer, die er een leuke show van weet te maken, draait alle kaarten snel om waardoor het geheel een stuk vermakelijker wordt. Dit spel neemt je mee terug naar de vibes van de jaren ’80 en straalt in zijn eenvoud.21 casino 10 En dan is de hoogte van deze winst ook nog eens afhankelijk van hoeveel multipliers jij draait.000.000Speel bij Jacks.roulette casino comment jouer

casino party invitation wording

online gokken zonder account Home › Spellen › Live Hi-Lo Elke speler kan genieten van een eenvoudig casinospel, of je al jaren online casinospellen speelt of de wereld net pas binnen komt rollen.00%Super XXXTreme draai: 96. Wij kijken er dan ook enorm naar uit.Wat kan ik maximaal winnen bij Crazy Coin Flip? Je speelt met een uitbetalingspercentage van 96,67%.06%Ons oordeel over Crazy Coin FlipHet spel vormt een brug tussen de online gokkasten en de live casino spellen.karamba casino flashback

free spins no deposit new zealand

gratis gokkasten revolutionWat kan ik maximaal winnen bij Crazy Coin Flip? Je speel Crazy Coin Flip met verschillende RTP’s:Normale draai: 96.Feiten ProviderEvolutionSpel TypeLive Game ShowRTP96,05%Min.online gokken no depositWe hebben het spel voor je uitgetest en we zijn zeer positief erover. Wij zijn fan van Crazy Coin Flip. Hou je van gokkasten en vind je bonusspellen leuk?oranje casino review

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >