Sociaal leren

2024-12-02 17:42:25

Gepost in: Auteur:

{title}online casino echtgeld iphone Dat betekent dat je nu ook op wedstrijden kunt wedden die live bezig zijn. TOTO Winkel kun jij gebruiken als je geen account hebt, maar toch op sport wilt wedden.Je kunt kiezen uit:SlotsLive CasinoKlassieke slotsTop spellenJackpotsTafel spellenNieuwe spellenAlle spellenTOTO GokkastenAls je klikt op slots, worden deze ingedeeld op type spel.south beach bingo online casino Van gokkasten tot jackpotgames, tafelspellen en live casino. Je vind hier verschillende varianten van blackjack en roulette. Deze spellen kun je herkennen aan het woord “TOTO” vooraan de titel, maar ook aan het logo van TOTO rechts bovenin het spel.slots casino louisiana

casino monte carlo dobeln

nordicasino auszahlung Verifiëren met iDIN is zeer eenvoudig. En naast veel verschillende casino spellen die TOTO heeft toegevoegd, kun je tegenwoordig ook live inzetten op wedstrijden. iDIN. 1. Verifiëren met iDIN is zeer eenvoudig. Er wordt onder andere gevraagd naar je naam, geboortedatum, geboorteplaats, etc.slot planet casino bonus

spinia casino skatt

huuuge casino error code 229 Gegevens controleren Controleer vervolgens of alle gegevens juist zijn ingevuld.3. Met Nederlandse live dealers is het voor Nederlandse spelers fantastisch om deze spellen te spelen.texas holdem poker online games TOTO heeft voor jou al een onderverdeling in spellen gemaakt. Jij kan kiezen voor ‘Sport', ‘Live Wedden', ‘Casino' en ‘Live Casino'. Leeftijdsverificatie Vervolgens ga je jouw leeftijd verifiëren d.casino live new year's eve

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >