Sociaal leren

2025-03-17 14:48:53

Gepost in: Auteur:

{title}toto weddenschappen We zochten onmiddelijk contact met de live chat. Dit maakt het spelen wel heel eerlijk. Live casino spellen zijn de laatste jaren explosief gestegen in populariteit.casino bonus kenya Sinds wanneer is het casino online beschikbaar? De bugs zullen wel te maken hebben met het opstarten van het nieuwe legale goktijdperk, want het casino was tijdelijk hele Dat mag wel een stuk hoger.no deposit bonus 2022

casino in amsterdam

online casino heroes 108 Dat komt voornamelijk omdat ze de sfeer van het echte casino bij je thuis brengen. Ze zijn ook allemaal voorzien van de nodige licenties. Veel van de spellen kunnen door duizenden spelers tegelijk gespeeld worden waardoor je toch een soort van community gevoel krijgt.ProvidersEcht veel providers zijn er nog niet te vinden bij Kansino. De keuze voor de providers die Kansino heeft genomen is ook een juiste.ProvidersEcht veel providers zijn er nog niet te vinden bij Kansino.mr green online casino review

optimal play unique casino

coyote bobs casino kennewick washington Dat kan eenvoudig in een paar stappen.Punten van aandacht zijn wat ons betreft het aantal spellen dat aangeboden wordt. Veel live casino spellen werken met grote multipliers in het spel.free video poker slots jacks or better Sommige spelshows ook nog interactief wat de spelers nog meer het gevoel geeft dat ze in een echt casino staan. We zochten onmiddelijk contact met de live chat. Dat is natuurlijk geweldig!casino rewards free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >