Sociaal leren

2024-12-11 06:36:11

Gepost in: Auteur:

{title}best casino bonuses no deposit3. De resultaten worden bepaald door de ballen die in een grote plastieken bak worden getrokken. 19 ballen zijn groen, 8 zijn er rood en er is een gouden bal.online casino games in europe Wordt de gouden bal getrokken? Het spel gaat door zonder jouw deelname. Ze hebben nu ook videoslots, spelshows en unieke spelfeatures beschikbaar in het live casino en hebben de afgelopen jaren andere casinosofblack jack o lanterntware bedrijven overgenomen, waaronder NetEnt, één van de grootste slots leveranciers op het internet.omni slots

pokerstars uk no deposit bonus

jelly bean casino erfahrungen Er wordt lucht geblazen in de bol en de ballen vliegen door elkaar heen.Er zijn drie keuzes om te maken als je Cash or Crash Live speelt. Kies het bedrag waarmee je wilt spelen en zet dit in.Je pakt je volledige winst. Alles hangt af van welke kleur bal er getrokken wordt.Je pakt je volledige winst.online casino s bonusem bez vkladu

online gokken strafbaar

texas holdem poker online mod De groene bal laat je één stap verder gaan op de ladder. In een grote plexiglas bol zitten 28 ballen.Mocht je de top halen en tegelijkertijd een gouden bal zijn tegengekomen dan kun je tot wel 50,000x je inzet winnen.nj online casinos De resultaten worden bepaald door de ballen die in een grote plastieken bak worden getrokken. Wordt de gouden bal getrokken? In deze spelreview lees je alles wat je moet weten over Cash or Crash en bij welke live casino’s van Evolution Gaming je het kunt spelen voor echt geld.holland casino poker utrecht

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >