Sociaal leren

2024-09-20 13:42:33

Gepost in: Auteur:

{title}casino machine companies Als dan niet in positieve of negatieve zin.Dan is het niks gek als je kiest voor het laten zetten van een tatoeage die met gokken te maken heeft.Dan is het niks gek als je kiest voor het laten zetten van een tatoeage die met gokken te maken heeft.online gokken 18 jaar 1561 Mensen gingen u voor! Wij houden je op de hoogte! Deze springt direct in het oog en zeker als er veel felle kleuren voor gebruikt worden.lucky days casino no deposit bonus codes 2022

online casino 2022 ideal

casino spin gratuit Welke kleur maakt niet uit maar de combinatie met Schoppen kaarten is het meest bekend. Dan ben je duidelijk iemand die niet bang is om een risico te nemen en die niet vies is van een beetje uitdaging en spanning in het leven."(Vereist)" geeft vereiste velden aan In Poker maak je een Royal Flush als je een tien, Boer, Vrouw, Heer en Aas van dezelfde kleur bij elkaar kunt maken. 1. De tatoeage laat zien dat het om een speler gaat die serieus bezig is met Roulette en dat het zijn of haar favoriete spel is om te doen.gokken op paarden

karamba casino nl inloggen

black jack x22 drift setup 1561 Mensen gingen u voor!2. Laat je een tatoeage van de ultieme gokstad zetten dan is het wel meteen duidelijk dat je een liefhebber bent.unibet gratis casino slotsDan is het niks gek als je kiest voor het laten zetten van een tatoeage die met gokken te maken heeft."(Vereist)" geeft vereiste velden aan 1.final fantasy 9 blackjack

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >