Sociaal leren

2024-10-14 22:23:39

Gepost in: Auteur:

{title}slots casino resort Ook is het hierbij mogelijk om in de gevangenis terecht te komen. Hoewel dit veel geld kost, zal de multiplier in het bonusspel toegepast worden op het totale bedrag dat je hebt ingezet in het begin spel. Aan het speelbord van het bonusspel worden namelijk leuke extra’s toegevoegd waardoor je meer kan winnen dan bij Monopoly Live.mr james casino.com Ten slotte zijn er vakjes waar je rente moet betalen.onopoly een vakje waar je een kanskaart kan krijgen. Hierbij heb je veel meer mogelijkheden om op uitkomsten in te zetten.gokken gratis bonus

duitse gokkasten kopen

hollywood casino online blackjack Hoewel dit veel geld kost, zal de multiplier in het bonusspel toegepast worden op het totale bedrag dat je hebt ingezet in het begin spel. Bij Monopoly Big Baller wordt het rad van fortuin verwisseld met een bingo spel. De kansen bij Big Baller liggen veel hoger.Waar kan ik Monopoly Live spelen? Monopoly Big Baller heeft een RTP van 96,10% en bij Monopoly Live is het afhanklijk van welke inzetten je doet en ligt het tussen de 91,30% en 96,23%. Het eindspel draait om puur geluk.las vegas casino tv series

holland casino fiat 500

online gokken zonder storting Steeds weer hetzelfde spel spelen is natuurlijk niet zo vermakelijk als een vernieuwde versie met verbeterde visuele effecten en decor. Strategie voor Monopoly Big BallerOm jouw kansen om te winnen te verhogen kun je bepaalde strategieën toepassen. Het eindspel draait om puur geluk.casino win real money online Naast het begin spel zitten er ook een aantal veranderingen in het bonusspel. Hierbij heb je veel meer mogelijkheden om op uitkomsten in te zetten. Dat kun bij alle Nederlandse casino’s die de spellen van Evolution hebben.21 prive casino 40 free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >