Sociaal leren

2025-01-19 07:08:20

Gepost in: Auteur:

{title}777 casino offers Deze zal gegooid moeten worden voordat er een worp van 7 wordt gegooid.Come inzet: Een Pass Line inzet, vaak pas ingezet na de ‘Come Out’ worp. Deze werknemer is ook de aangewezenbingo casino online persoon om de Propositie weddenschappen uit te betalen aan spelers.casino spin the wheel gtaCapped Dice: Dobbelstenen waarmee gerommeld is.medewerkers aan een Craps tafelBoxman: Casino medewerker die tussen de twee dealers zit aan de Craps tafel en zeggenschap heeft over de fiches.Stickman: Dit is een casino werknemer die de dobbelstenen overhandigd aan de shooter.casino s bonusem za registraci

gokken om geld synoniem

bet 4 casino De uitkomst zal 2, 3, 11 of 12 zijn.Capped Dice: Dobbelstenen waarmee gerommeld is. De uitkomst zal 2, 3, 11 of 12 zijn.Big Red: Een inzet plaatsen op één van de Any Seven.Hardway: Een inzet waarbij je denkt dat er 4, 6, 8 of 10 wordt gegooid waarbij beiden dobbelstenen gelijk zijn aan elkaar.Front Line: Ook vaak de Pass Line genoemd.online casino askgamblers

black jack vs 21

5$ blackjack vegas In feite zeg je dat er een 7 wordt gegooid voordat er een ‘Point’ wordt gemaakt, vaak na de Come Out worp.Any Seven: Wedden dat de volgende worp een 7 zal zijn.Little Joe: Een paar van tweeën, ook wel een Hardway van 2-2 genoemd.casino spinner games Eén eenheid op 2, één eenheid op 3 en één eenheid op 12.Crap: Getallen 2, 3 of 12.Midnight: Een inzet op 12 dat in één speelronde gegooid moet worden.gta online casino slot machine

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >