Sociaal leren

2024-10-04 11:37:14

Gepost in: Auteur:

{title}casino games lightning link Erg succesvol dus. SportweddenschappenOp dit gebied heeft Jacks online een klapper gemaakt door zich aan te sluiten bij Kambi. Nieuwe leden van Jacks.karamba casino hotline Het moederbedrijf is opgericht in 1958 en sindsdien alleen maar gegroeid op het gebied van casino. Een van de eisen is dat er een eerlijke kans moet worden gegebig 5 casino gameven aan spelers om te kunnen winnen. Momenteel is het online casino bezig met het ontwikkelen van een app.bet casinos

online roulette spelen ideal

beste casino online belgie Denk daarbij aan game shows zoals Lightning Roulette, Crazy Time, Dream Catcher en Blackjack Party. Deze heeft een wachtrij als het erg druk is met vragen.Klantenservice 💬Als je vragen hebt tijdens het spelen bij een online casino, dan is het fijn als je snel contact op kunt nemen met een klantenservice.nl kun je genieten van de Jack's Specials.in Nederland die meer ervaring heeft dan Jacks. Sinds deze beubig 5 casino gamersgang zijn ze gegroeid van 80 naar meer dan 800 werknemers.betpawa casino

casino heroes erfahrungen

slot machine wolf runNaast gokkasten bieden veel spelproviders ook digitale blackjack, roulette en andere tafelspellen aan.nl zijn via een bankoverschrijving of met een creditcard zoals VISA of Mastercard.Bij Jacks.huuuge casino error 229 Deze aanbieder van sportweddenschappen services is welbekend bij de Nederlandse spelers.BetaalmethodenBij Jacks. Andere manieren om te storten bij Jacks.best online casino canada yukon gold

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >