Sociaal leren

2025-02-07 09:40:00

Gepost in: Auteur:

{title}casino monte carlo menu Als de speler opgeeft is hij zijn inzet kwijt. Deze twee kaarten worden omgedraaid en wie de kaart heeft met de hoogste waarde wint.* Als je de hoogste kaart hebt wordt je inzet door de bank verdubbeld* Wanneer je big 5 casino free spinseen lagere kaart hebt als de bank verlies je jouw inzet.casino roulette fivem Het is eenvoudig te begrijpen en dus voor iedereen toegankelijk. Het volgende spel kan beginnen, plaats je inzet.2.x1 bet casino

mario sunshine casino level

casino free spin bez vkladu 26 juli 2021 Roulette Welkbig 5 casino free spins casinospel is beter; gokkast of roulette 14 juni 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?Ook leuk om te lezen Algemeen Soorten attributen die bij casino spellen worden gebruikt 27 december 2021 Tips De voor- en nadelen van verschillende casino spellen 9 augustus 2021 Algemeen Iets anders dan blackjack? Heb je wel eens een casino bezocht in Las Vegas, dan kan je bijna niet om Red Dog heen."(Vereist)" geeft vereiste velden aan* Als je de hoogste kaart hebt wordt je inzet door de bank verdubbeld* Wanneer je big 5 casino free spinseen lagere kaart hebt als de bank verlies je jouw inzet. Het huisvoordeel in de5 free spins no deposit uk

unibet bonus offer code

top tien online casino De bank heeft de hoogst kaart en wint. Die zijn nu eenmaal wat laagdrempeliger.Ook leuk om te lezen Algemeen Soorten attributen die bij casino spellen worden gebruikt 27 december 2021 Tips De voor- en nadelen van verschillende casino spellen 9 augustus 2021 Algemeen Iets anders dan blackjack?jackpots2. De hoogte van je inzet is afhankelijk van de plek waar je speelt. De bank heeft de hoogst kaart en wint.maria casino tilbudskode

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >