Sociaal leren

2025-01-14 06:50:27

Gepost in: Auteur:

{title}online casino play n go Deze gokkast van Pragmatic Play heeft een hoge volatiliteit en kan zorgen voor geweldige winsten.nl is uitgeroepen tot Casino van het Jaar 2023 en daarom lichten wij dit online casino even voor je uit. En met vier Scatters ontvang je 15 Free Spins, waarin de willekeurige multipliers bij elkaar opgeteld worden.geld verloren gokkenGa naar Jacks. Het Cluster Pays systeem doet het zeer goed. Het wiel bestaat uit verschillende multipliers, waarvan de laagste 50x is.888 casino ideal

888 casino contact

oranjecasino.nl zoekennl heeft nu de populaire gokkast in een eigen jasje toegevoegd aan het aanbod. Dan betsson casino.commag je naar het tweede money wheel. Een zeer terechte tweede plaats in de top 10 voor Gates of Olympus! Een willekeurige speler wordt gekozen. Een zeer terechte tweede plaats in de top 10 voor Gates of Olympus! Deze jackpot-functie van Stakelogic kan op bepaalde gokkasten willekeurig geactiveerd worden.roulette casino free game

21 prive casino 40 free spins

netbet casino seriös Live studio met een hostDe gokkast schakelt over naar een live-dealer studio wanneer de functie geactiveerd wordt. Dan betsson casino.commag je naar het tweede money wheel. Je ontvangt 10 free spins.one casino belgië Je waant je in een walhalla van zoete snoepjes. Spel kiezen Je moet gewoon een gokkast kiezen die de Spin to Win functie heeft. Vervolgens ga je gewoon de gokkast spelen, zoals je dit gewend bent.70 free spins no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >