Sociaal leren

2024-10-12 08:39:22

Gepost in: Auteur:

{title}russian roulette japanese Boom City Live zal naar verwachting rond juni 2022 live gaan. Ze spelen als het ware tegen elkaar. Home › Spellen › Money Drop Live Hoe speel je Money Drop Live?wildz casino melanie Maar we naar aanlbetrouwbare online casino rouletteeiding van onze sneak peak kunnen we je garanderen dat dit een topper wordt. Dus daarom krijg je na elke ronde de kans om te stoppen.Dice BattleLucky DropBij Lucky Drop maak je een keuze tussen één van de zes ogen op de dobbelsteen.best no deposit bonus 2022

free spin casino no deposit bonus codes 2022 usa

casino simple dice game Deze zorgen ervoor dat het spel absoluut niet saai wordt. Wanneer je Money Drop Live speelt, zet je in op multipliers.Dice BattleLucky DropBij Lucky Drop maak je een keuze tussen één van de zes ogen op de dobbelsteen. 💥 Welke bonusspellen zijn er? Onze conclusieAangezien Boom City Live nog niet live is, hebben we het spel nog niet voor je kunnen testen. Open vervolgens het spel, door het op te zoeken in de lobby.casino bonus code oktober

fruit machines ebay

russian roulette red velvet lyrics 1561 Mensen gingen u voor! Maar we naar aanlbetrouwbare online casino rouletteeiding van onze sneak peak kunnen we je garanderen dat dit een topper wordt. Open Money Drop Live Ga naar een online casino die Money Drop Live in het aanbod heeft.slot online free casino games 1561 Mensen gingen u voor! Aan jou de taak om te gokken welke van de twee de hoogste multiplier zal behalen. Je hebt hier twintig seconden voor.bronze casino 20 free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >