Sociaal leren

2025-01-14 06:31:07

Gepost in: Auteur:

{title}review slotsmillion6. Je inzet kun je verhogen of verlagen door de plus en min naast je inzetbedrag onder, midden in je scherm.000,00.casumo no deposit Als je kiest voor het aantal maximale spellen, dat is dus 8, dan speel je met 40 winlijnen. Er zitten wel kosten verbonden aan het spelen in de Supbetfirst casino inloggener Stake Modus.Wat is de RTP van Runner8Runner?magic red casino recensies

online casino 2022 mit startguthaben

bwin casino points Als er 3 diamanten op 1 winlijn terecht komen wordt het bonusspel geactiveerd. Wil je dus 8 spellen tegelijk spelen dan kost je dat 8x de door jouw gekozen inzet. Verberg uitleg Deze casino's hebben allemaal fantastische live casino spellen Onze favoriet! Het basisspel Het basisspel van Runner8Runner is de gokkast bekend van Runner6Runner. De RTP van dit live ca Wel kun je als je account hebt gratis meekijken naar het spel.party casino 12 digit promo code 2022

online gokken curacao

slot 7 casino no deposit bonus codesprincipe is de gokkast ingedeeld met 8 spellen van elk 3 rollen. Als je kiest voor het aantal maximale spellen, dat is dus 8, dan speel je met 40 winlijnen. Het is een combinatie van de populaire gokkast Runner6Runner met een Rad van Avontuur met grote multipliers.casino 777 bonus code 2022 Meerdere rijen van gelijke symbolen betekent meerdere prijzen. De gokkast stopt even met draaien en de host activeert het grote rad van avontuur. Wel kun je als je account hebt gratis meekijken naar het spel.slots500 casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >