Sociaal leren

2024-12-05 11:48:43

Gepost in: Auteur:

{title}live casino 888 poker Klik hierop. Persoonlijke gegevens LiveScore Bet vraagt je hier om wat persoonlijke gegevens. Vervolgens ga je persoonlijke limieten instellen.holland casino breda gratis entree Voor mobiele telefoons is er een app ontwikkeld. Tevens kun je hier aangeven hoe je op de hoogte gehouden wilt worden van promoties. Feiten Nederlandse vergunningJaActiefSinds 2020MoederbedrijfLiveScore GroupHoofdkantoorGibraltarClaim bonus Hoe registreer ik bij LiveScore Bet?casino apps win real money

jack black i know what you did last summer 2

holland casino vacatures hoofddorp Naast de vele sporten waar je op kunt gokken, kun je ook een gokje wagen op een casino spel. Je ziet vervolgens je accountlimieten weergegeven en kunt dan klikken op “Sluiten“. Dit kan per e-mail, sms of telefoon.3. HelpdeskAls je vragen hebt dan staan er in de Helpdesk een aantal veelgestelde vragen met antwoorden voor je klaar. Open je mailbox en klik op de link.holland casino verjaardagscadeau

20p roulette online casino

legaal gokken online Vervolgens ga je persoonlijke limieten instellen. Hier worden de volgende gegevens gevraagd:Voor- en achternaamGeboortedatumE-mailadresMobiele telefoonnummerAdresgegevensBSNKlik daarna op “Volgende stap“. Ga naar de website van LiveScore Bet Op de homepagina van LiveScore Bet zie je een oranje button met “Registreer“.top 10 south african online casinos Ja dit is zeker mogelijk. 8. Ja dit is zeker mogelijk.blazing 7 blackjack side bet

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >