Sociaal leren

2025-02-16 09:00:00

Gepost in: Auteur:

{title}las vegas casino parking free De verliezen kunnen wel altijd goedgembet sport casinoaakt worden. De beschikbare bonussen Bonussen zijn vaak niet waar je voor gaat spelen. Rekening houden met bankrollbeheer Als je op gokkasten gaat spelen is de hitfrequentie niet het enige om rekening mee te houden.casino live canada Zo moet je bijvoorbeeld ook altijd jouw saldo in de gaten blijven houden. Op de korte termijn zul je alleen maar verliezen draaien. Als voorbeeld een progressieve jackpot van 1,5 miljoen euro.gratis casino spelletjes nl

magikslots 60 free spins no deposit

free spins no deposit south africa De uitbetalingen kunnen echter wel met een hele lage hitfrequentie komen. Er zijn ook eenvoudigere factoren die in het achterhoofd kunnen worden gehouden. Met dit saldo zou je dan theoretisch ge Je kunt beter bedenken dat je iedere draai verliest, zodat grote teleurstellingen worden voorkomen.000 euro is. Bekijk daarbij echter niet alleen de waarde van de jackpot op dat moment.casino online free bonus

simple casino trustpilot

blackjack online live Ontwikkelaars zullen deze beoordelingen vaak niet aanbieden. Hiermee zul je nooit rijk worden, maar op de kortere termijn heb je sneller kans dat je leuke bedragen zult gaan winnen. Hoe hoger de jackpot, hoe lager de kans om deze te kunnen winnen.las vegas casino hungary Het is slechts een klein stukje van de puzzel en kan vaak voor verwarring zorgen. Je kunt beter bedenken dat je iedere draai verliest, zodat grote teleurstellingen worden voorkomen. Het is namelijk de vluchtigheid waarmee uitbetaald gaat worden.zeus slot online free

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >