Sociaal leren

2025-01-19 07:32:10

Gepost in: Auteur:

{title}bet at home casino bonus Voornamelijk de volatiliteit kan een grote rol gaan spelen. Door bankrollbeheer toe te passen bij het gokken loop je minder kans om meer geld uit te geven dan je daadwerkelijk kunt missen. Rekening houden met bankrollbeheer Als je op gokkasten gaat spelen is de hitfrequentie niet het enige om rekening mee te houden.wildz casino review trustpilot Er zijn immers meer prijzen te winnen bij een gokkast. Tegelijkertijd heb je hierdoor ook vaker prijs. Het is slechts een klein stukje van de puzzel en kan vaak voor verwarring zorgen.gta v casino nederland

planet 7 online casino

bob casino no deposit codes Als lijkt dat je niets kunt winnen, dan heb je vaak te maken met een gokkast die voorzien is van een lage hitfrequentie. Bij gokkasten wordt namelijk vaker gekeken naar de RTP, omdat dit op de lange termijn kan laten zien hoeveel je zou kunnen winnen bij een bepaalde gokkast. Hiermee bekijk je immers wat je op de korte termijn kunt winnen. De verliezen kunnen wel altijd goedgemaakt worden. Tegelijkertijd heb je hierdoor ook vaker prijs.000 munten biedt, dan is er wederom een lage hitfrequentie te vinden.n1 casino online

aristocrat buffalo slot online free

gratis gokkasten casino Je krijgt hierdoor 4000 inzeteenhbeste uitbetaling casinoeden, waarbij je wellicht 250 weddenschappen per uur gaat verliezen. Er zijn ook eenvoudigere factoren die in het achterhoofd kunnen worden gehouden. De verliezen kunnen wel altijd goedgemaakt worden.casino online cyprusien. Dit gebeurt voornamelijk wanneer een van de bonussen een hoge uitbetaling bevat. Dit kan wanneer je een grotere prijs wint.unique casino australia

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >