Sociaal leren

2025-01-18 09:13:04

Gepost in: Auteur:

{title}slot machine free casino Spelen in de Super Stake modus is echter niet gratis.Verberg uitleg Deze legale casino's hebben allemaal een top live casino Onze favoriet! Dit kost je elke draai een extra inzet.maria casino model sabrina Naast de gokkast staat een host die het spel presenteert. Na RStakelogic Live flikt het weerVoorlopig lijkt het of Stakelogic Live de juiste keuze heeft gemaakt door zich volledig te focussen op de ontwikkeling van live casino spellen.jelly bean casino auszahlung

spin casino 20 free spins

bet 4 joy casino000,00. Op die vakken staat 2x of 3x. Op die vakken staat 2x of 3x.Stakelogic Live flikt het weerVoorlopig lijkt het of Stakelogic Live de juiste keuze heeft gemaakt door zich volledig te focussen op de ontwikkeling van live casino spellen. Spelen in de Super Stake modus is echter niet gratis. Dit kost je elke draai een extra inzet.best casino movies

roulette casino 3d model

texas holdem poker app not online Op die vakken staat 2x of 3x. De gokkast heeft 33 winlijnen en de gebruikelijke symbolen van Super Wild staan op de rollen. De RTP van Super Wild Hold & Spin is 95,00%.toto spelformulier Met een maximale inzet van €160 betekent dat een maximal uitbetaling van beste casino online deutschland€800. Dit zorgt ervoor dat alle multipliers dan 2x of 3x zo hoog zijn. Met een klik op deze button activer je de Super Stake modus.top ten casinos aruba

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >