Sociaal leren

2025-06-12 13:46:38

Gepost in: Auteur:

{title}online live blackjack rigged Maar is het wel verstandig? 1561 Mensen gingen u voor! Ja, maar ook dit verschilt per online casino.casumo casino trustpilot Ook als je de bonus per ongeluk geclaimd hebt, hoef je deze niet te gebruiken. 23 februari 2020 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Dit spel is beroemd omdat het een van de weinige varianten is waarmee je op elk moment al je geld in kunt zetten.karamba casino paypal

bonus goksites sport

best online casino south africa De online casino’s die in het bezit zijn van een vergunning van de Nederlanbeste casino app echt gelddse Kansspelautoriteit, moeten aan strengen voorwaarden voldoen om kansspelen te mogen aanbieden. 1561 Mensen gingen u voor! ⭐ Kan ik meerdere bonussen tegelijk claimen? ⭐ Kan ik meerdere bonussen tegelijk claimen? Een bonus van een online casino met een geldige licentie is vaak veilig. Maar bij een percentage van 10% betekent dat bij een inzet van €1 er maar €0,10 wordt gerekend voor de rondspeelvoorwaarden.mega casino vegas

casino joy bonus code 2022

gioco della roulette gratis francese Soms wel, maar het is wel belangrijk om te weten wat je doet. Dit betreft ook de manier waarop zij bonussen aanbieden. 1561 Mensen gingen u voor!roulette játék online ingyen Wij houden je op de hoogte! Dit betreft ook de manier waarop zij bonussen aanbieden. Er is een andere pokerstrategie nodig om all-in te gaan met een short-stack (weinig fiches) in vergelijking tot het hebben van eenetticasino suomi24

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >