Sociaal leren

2025-01-19 11:48:16

Gepost in: Auteur:

{title}casino online argentinaFan Tan live kun je spelen op twee manieren. Hey is eigenljjk een heel simpel spel. De host neemt de kralen per 4 weg.gta online casino new vehiclesHet is een oud Chinees casino spel waar je moet proberen te voorspellen hoeveel kralen er nog over zijn nadat een groep met kralen in groepen van vier opgedeeld worden. Wat is Fan Tan Live?Fan Tan live kun je spelen op twee manieren.casino spelletjes gratis

simple clams casino recipe

pwr.bet casino 5 april 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Inzetten kun je plaatsen op het aantal kralen dat je denkt dat over blijft. Kies vervolgens voor Fan Tan in de lobby. Wat is Fan Tan Live? Wij houden je op de hoogte!nl €150 Bonustebest online casino.comgoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Betnation Betnation welkomstbonus tot 500 free spins!kenzo casino test id

maria casino aktie

slotwolf casino bonus Fan Tan wordt live gepresenteerd Kies allereerst een online casino uit dat de live casino spellen van Evolution aanbiedt. De host beweegt met de stulp en nebest online casino.comemt deze op."(Vereist)" geeft vereiste velden aanonline gokken poker De host neemt de kralen per 4 weg. ×Snel naar: Hoe te spelen? Kies de waarde van je inzetten Er komt een aantal fiches in beeld met verschillende waardes.free mobile casino games download

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >