Sociaal leren

2025-05-21 12:46:43

Gepost in: Auteur:

{title}casino live bonus senza deposito Door de vermenigvuldigers is het winst potentieel veel hoger dan bij normale roulette. Klik één van de fiches aan en klik vervolgens op de inzetopties die je wilt kiezen. Nu is het afwachten waar het balletje op zal stoppen…5.planet win 365 casino poker Wat de achtergrond aantrekkelijk maakt is de donkere setting met een lichtgevende kleur blauw. Heb je winst gemaakt?♣️ Heeft Mega Roulette een bonus?mega fun casino aldenhoven offnungszeiten

wedden op voetbal 5 euro gratis

unique casino inloggen Je kunt een minimale inzet plaatsen van €0,10 en maximaal €5000 per ronde. Het heeft twee presentators die een outfit aan hebben die past bij de setting. De presentators staan naast het grote roulette wiel Mega Roulette op je bbest casino youtubeeeldschermAls je Mega Roulette gaat spelen zie je de roulette kaart voor je. Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Hoe speel ik Mega Roulette? 1. De Mega Multiplier is alleen geldig bij een ‘Plein’ inzet.casino win real money

casino mario rpg

casino gokken gratis spelen Nadat het balletje stil is komen te liggen zie je direct of jij iets gewonnen of verloren hebt.Je kunt nu de stappen nogmaals doorlopen om nog een ronde te spelen. Heb je winst gemaakt?la fiesta casino registration code Je hebt namelijk heel veel ve ♣️ Hoeveel kan ik inzetten? De achtergrond is zwart met een donkerblauwe kleur die licht geeft.oranje casino gratis spelen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >