Sociaal leren

2024-09-09 21:29:48

Gepost in: Auteur:

{title}live casino super 4 Uitbetalingstabellen vertellen je alles wat je moet weten over de symbolen en hoeveel geld je kunt winnen met elke combinatie.Free spins zijn de meest gebruikelijke manier om als bonusspel te fungeren. Dan heb je nog de sticky wilds die vast blijven kleven aan een rol terwijl je een extra spin ontvangt.high 5 real slots casinobest casino usa Het is zelfs mogelijk om in te stellen om de Autoplay te laten stoppen bij een bepaalde winst of na het starten van een bonusspel. Dit wordt de lokale jackpot genoemd en is kleiner dan de progressieve jackpot.Free spins zijn de meest gebruikelijke manier om als bonusspel te fungeren.unique casino no deposit bonus codes 2022

spin up casino registration code

roulette online maker Wild symbolen vervangen andere symbolen op online slots om de winkansen te vergroten. Uitklapbare en gestapelde wild symbolen kom je tegen onder benamingen zoals ‘Expanding’ of ‘Stacked’. Uitklapbare en gestapelde wild symbolen kom je tegen onder benamingen zoals ‘Expanding’ of ‘Stacked’. Ga je liever achteroverleunend spelen op online slots en tegelijkertijd kans maken op mooie geldprijzen? Van 1 tot 100 tot soms wel 1000 keer kan je automatisch rollen op online videoslots laten draaien. Drie of meer Scatters in beeld starten deze populaire bonusfunctie.engelse woord gokken

casino bonus paysafecard

casumo casino no depositHet spelen vergemakkelijkt: Autoplay functieHet drukken op de ‘Bet’ knop is niet moeilijk en voor sommigen juist een geliefde bezigheid. Er zijn online slots met een eigen jackpot die je kunt winnen. Ze zijn aantrekkelijk om te spellen en bovenal erg winstgevend.jack s casino 24 7 Op deze manier heb je meer kans op winnende combinaties. Verder kan je een specifieke waarde toevoegen variërend van €0,01 tot €100 of zelfs meer. Het aantal kan variëren tussen 1 en 10.echt geld casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >