Sociaal leren

2025-03-23 16:10:30

Gepost in: Auteur:

{title}gokkasten hacken Zorg er ook voor dat je eerst de “Terms & Conditions” leest van de bonus. Voor alle bonussen geldt wel dat er altijd voorwaarden aan verbonden zijn. Voor alle bonussen geldt wel dat er altijd voorwaarden aan verbonden zijn.goldrun gokkast online Er zijn casino's die een vast bedrag weggeven en ook zijn er casino's die een percentage van de storting extra geven. Dit kan doorgaans op verschillende manieren.Klik hier voor al onze no deposit bonussen!beste goksites

beste voetbal goksite

nieuwe online casino nederland Speel daarombest casino online app android met kleine inzetten zodat je vaak en lang kunt spelen. Er zijn casino's die een vast bedrag weggeven en ook zijn er casino's die een percentage van de storting extra geven. Casino's geven dergelijke bonussen vaak weg om nieuwe spelers te bereiken.en zullen vaak per casino verschillen. Speel daarombest casino online app android met kleine inzetten zodat je vaak en lang kunt spelen. Je kunt niet zomaar het bonusbedrag uit laten betalen bijvoorbeeld.unibet roulette cheat

free spins no deposit december 2022

betchan casino askgamblers Daarvoor moet je het bonusbedrag eerst een aantal maal hebben ingezet. Er zijn casino's die een vast bedrag weggeven en ook zijn er casino's die een percentage van de storting extra geven. Een kritische blik is in dergelijke gevallen een goede en gezonde houding, maar gelukkig in dit geval wel overbodig.88 fortunes slot machine free onlineen zullen vaak per casino verschillen. 1561 Mensen gingen u voor!casino bonus no deposit 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >