Sociaal leren

2025-03-28 10:25:19

Gepost in: Auteur:

{title}beste casino einzahlungsbonus4. De dealer begint met de speler aan zijn linkerhand. Alle casino’s hebben een minimale en een maximale inzet.casino heroes ervaringen Vanaf 17 punten moet hij passen.2.2.real live online blackjack

lucky eagle casino veterans day

online casino bonus osterreich4. Hier staat tegenover dat je inzet ook zal verdubbelen. Hierdoor verlies je slechts de helft van je inzet. LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriete varianten van blackjackLightning BlackjackLive BlackjackONE BlackjackBlackjack Party VIP BlackjackPower BlackjackSpeed Blackjack LiveFree Bet Blackjack Live Infinite BlackjackHoe speel je blackjack? Blackjack is een variatie op het bekende kaartspel 21-en. Hier staat tegenover dat je inzet ook zal verdubbelen.best casino europe online

online casino wird legal

spin gratis coin master ios Wanneer je 21 punten of minder hebt en je dichter bij de 21 komt dan de dealer win je de spelronde. Dit is tevens de laatste kaart die je krijgt. De dealer zal de eerste kaart voor zichzelf altijd open op tafel leggen zodat iedereen deze kaart kan zien.vegas one casino lake city flBlackjack Blackjack is verreweg het meest populaire casinospel ter wereld en wordt in casino's veelvuldig gespeeld. Hiermee kun je je winkansen verdubbelen. 5.maria casino boonuskood

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >