Sociaal leren

2024-12-14 15:05:50

Gepost in: Auteur:

{title}online live roulette system De minimale inzet is €0,20 per ronde. Wat het leuk maakt is het dat je al mee kan doen met een inzet van €0,20. De getallen zijn in verschillende kleuren waarvan de 1 in het geel, de 2 in het paars, de 5 in het roze en de 10 in het rood.n1 casino impressum Het is aan te raden om langzaam te beginnen zodat je het leuk houdt voor jezelf. De spins worden gedaan door de presentator en hiervoor geldt dus dezelfde totale waarde aan het einde van het spel voor elke speler. Houd dus rekening met hoeveel je inzet.casino online gambling

mobile casino of the year

live roulette online demo 🍭 Waar kan ik op inzetten? Je speelt het spel met dobbelstenen.De extraatjes maken het spel erg interessant en er is veel inspiratie op gedaan van de Sweet Bonanza gokkast.Boom City Live Boom City Live is een live casino spel van Pragmatic Play.000 keer je inzet kan winnen. Je ziet blauw, rood en geel.online casino malaysia top 10

tutti i casino online

beste online casino schleswig holstein Veelgestelde vragen 🍭 Kan ik Sweet Bonanza Candylandbest casino bonuses gratis spelen?De extraatjes maken het spel erg interessant en er is veel inspiratie op gedaan van de Sweet Bonanza gokkast. De presentators spelen hier ook goed op in.betbon casinos affiliate programDe extraatjes maken het spel erg interessant en er is veel inspiratie op gedaan van de Sweet Bonanza gokkast. 🍭 Waar kan ik op inzetten?"(Vereist)" geeft vereiste velden aanonline casino ideal snelle uitbetaling

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >