Sociaal leren

2025-06-12 15:24:47

Gepost in: Auteur:

{title}ideal betalen online casino Dan speel je bij Blackjack en Roulette doorgaans maximaal tot €5000 per ronde. De jackpots lopen namelijk op door de inzetten van spelers die gokken met echt geld.000!gratis netent gokkasten• Speeltafels tegen de softwareWanneer je op speeltafels tegen de software gaat spelen betekent dit dat je zonder tijdslimieten inzetten kunt plaatsen. Deze casinobonus is voor iedereen vaak hetzelfde, maar het bedrag dat je stort zal dan wel bepalen welke free spins je krijgt. Kortom een goede reden op als een High Roller op de jackpot slots online te gaan spelen.online casino 600 bonus

play 100 1 roulette online

mr green casino welcome offer Het percentage Cashback en de maximale teru Super Spins zijn dan bijvoorbeeld €1 per stuk en Monster Spins als voorbeeld wellicht wel €2 of meer per b 888 casinodraai waard.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Bovendien worden er vaak ook verschillende soorten gratis spins uitgegeven. Dan speel je bij Blackjack en Roulette doorgaans maximaal tot €5000 per ronde. In feite hangt dat af van de slot die je kiest om voor de jackpotwinst op te gaan.online gokken jackpot

mr green casino complaints

joker gokkast spelen In feite hangt dat af van de slot die je kiest om voor de jackpotwinst op te gaan. Ook jackpot slots zijn aanwezig en daar kun je als High Roller zeker van profiteren. Als High Roller kun je sneller veel geld toevoegen en van het meeste aantal free spins gebruik maken.parkeergarage casino scheveningen Deze casinobonus is voor iedereen vaak hetzelfde, maar het bedrag dat je stort zal dan wel bepalen welke free spins je krijgt.Free spins bonus Door een bedrag te storten bij een casino kun je bij een free spins actie een X aantal gratis spins winnen voor een bepaalde slot. Het percentage Cashback en de maximale terugoede goksite

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >