Sociaal leren

2025-04-27 08:39:06

Gepost in: Auteur:

{title}beste betrouwbare online casino In het rad van fortuin bonus spel won hij na drie rondes zomaar de Mega Jackpot die inmiddels was opgelopen tot € 17. Hij zette slechts 25 cent in, en kreeg drie bonus symbolen op de rollen. Hij werd € 11,7 miljoen rijker toen hij de jackpot won met het spelen van Mega Fortune online gokautomaare online poker games legalten.one casino kirjaudu De enige manier om de winst te maximaliseren en de verliezen te beperken is het verantwoord spelen.Australische speler brengt AU $ 10. Zij won € 7,6 miljoen won met het spelen van de Hall of Gods gokkast bij het Unibet online Casino.888 casino geld zuruck

casino online at

casino games burning hot Statistieken tonen aan dat de enorme progressieve jackpots net zo vaak worden gewonnen alsare online poker games legal de normale loterij jackpots. De anonieme speler kon daarna nog steeds niet slapen vanwege de schok.800. De anonieme speler kon daarna nog steeds niet slapen vanwege de schok. Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit!en spin in het netwerk.casino games y8

gokken casino online

casino monte carlo simulation software Ongeacht of het om video slots, tafelspellen, blackjack of video poker gaat, er zijn veel gelukkige spelers die enorme bedragen hebben gewonnen bij de beste online casino´s.204 met het spelen van NetEnt gokkast Mega Moolah. Zij won € 7,6 miljoen won met het spelen van de Hall of Gods gokkast bij het Unibet online Casino.wynn casino stock395,82 (€ 6,04 miljoen). Zomaar won hij de jackpot van NZ $ 10. De leeftijd en locatie van de speler zijn nooit bekendgemaakt, wel weten we dat het om een vrouw gaat.gokken online betalen met telefoon

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >