Sociaal leren

2025-05-21 14:19:45

Gepost in: Auteur:

{title}las vegas casino parking free Want als jouw voorspelling klopt, dan winaantal holland casino s nederland je alle punten die je verzameld hebt met de bonuskaarten. De dealer zal nieuwe kaarten blijven pakken van de stok net zolang tot er geen bonuskaart meer getrokken wordt. Dit live kaartspel van Evolution is zeer eenvoudig, maar ontbreekt aan niks.bonus casino dettelbach öffnungszeiten Winst of verlies? De dealer zal nieuwe kaarten blijven pakken van de stok net zolang tot er geen bonuskaart meer getrokken wordt. Jij moet een kaart kiezen waar je mee gaat spelen.amsterdam schiphol casino

casino utrecht nederland

sun casino monte carlo Geel laat als eerste de ballen vallen en verliest het eerste duel.De kaarten zullen in de eerste ronde gaan jongleren. 4. Maar als je het écht spannend wil maken voor jezelf, kun je ook gokken op de precieze kaart. Met Deaantal holland casino s nederlandad or Alive Saloon word je meegenomen naar het oude Wilde Westen. Maar als je het écht spannend wil maken voor jezelf, kun je ook gokken op de precieze kaart.big 5 casino login

black jack zamnesia

voetbal gokken bonus Speel bij Holland Casino Online🃏 Wat is The Greatest Cards Show? 2. Vervolgens zoek je het spel op en open je het spel.multi poker holland casino uitleg Je hebt hier een bronzen, zilveren en gouden multiplier. Als deze seconden voorbij zijn, worden de inzetten gesloten.In de finale hebben beide kaarten een toverhoed.free spin casino bonus codes

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >