Sociaal leren

2024-09-08 09:37:27

Gepost in: Auteur:

{title}gratis roulette casino spelletjes Het grafische design van Slingo spellen is altijd al mooi geweest en dit keer hebben de makers voor Slingo Big Wheel alles uit de kast gehaald. Maar let op, hoe waardevoller de volgende Slingo is, des te duurder de extra spin. Gelijke nummers op de rollen die matchen met de kaart worden afgestreept.roulette gratis demo Het grafische design van Slingo spellen is altijd al mooi geweest en dit keer hebben de makers voor Slingo Big Wheel alles uit de kast gehaald. Je komt hier terecht vanaf 3 Slingo's.4.new online casinos with no deposit bonus

beste online casino bonus 2022

mario casinoni 1665 Zo heb je het Wild symbool die de mogelijkheid biedt om é Dat is het principe van Slingo.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!2. Gelijke nummers op de rollen die matchen met de kaart worden afgestreept. Het grote hoogtepunt van Slingo Big Wheel is de Big Wheel bonus feature.g casino liverpool

geld lenen om te gokken

casino heroes bonus Je krijgt 10 spins de mogelijkheid om dat te doen. Hoe meer Slingo’s des te hoger de multipliers op het rad. Heb je een Super Wild symbool dan kan je een willekeurig nummer op de hele kaart afstrepen.7 cards black jack De hoogst mogelijke score is een volle kaart, een Full House. Tijdens het spel bestaat de mogelijkheid om gratis spins te winnen. Je krijgt tijdens dit spel de kans om te draaien aan het Rad van Fortuin om extra grote cash prijzen te winnen.slot machine games free to play

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >