Sociaal leren

2025-03-17 16:12:15

Gepost in: Auteur:

{title}vestigingen amsterdam casinomaar eens aan Roulette, Blackjack of Punto Banco wat gespeeld kan worden tegen echte croupiers. Bovendien kun je bij Holland Casino Breda naast de jackpotwinsten ook meespelen voor tal van geldprijzen op bingo. 1561 Mensen gingen u voor!casino netflix nederland Aan mogelijkheden geen gebrek. Tijdens het gokken kun je dan ook direct genieten van stukje live muziek. Dat leggen we je in deze review allemaal uit.live casino bet 777

casino europarcs zuiderzee

blackjack side bet betting strategy Dat leggen we je in deze review allemaal uit."(Vereist)" geeft vereiste velden aan 1561 Mensen gingen u voor!Win een iPad of nieuwe auto! Voor een compleet avondje uit is Holland Casino Venlo met zijn feestavond zeker niet te missen! Kortom zeker de moeite waard als je in de buurt van Venlo woont om dit casino eens888 casino id verification te gaan bezoeken.online slots with free spins no deposit

holland casino favorites card punten waard

live casino winner Qua online gokken is dit goed te vergelijken met het live casino, maar dan wel fysiek. Spelen doe je dus met dezelfde soort symbolen, alleen dan net of ze recht voor je neus liggen.Als je naar de feestavond van Holland Casino Venlo gaat kun je op de speelautomaten die gespeeld kunnen worden extra prijzen winnen.m casino online Combinaties kunnen bij Gonzo’s Quest VR gevormd worden op 20 winlijnen die van links naar rechts lopen. 1561 Mensen gingen u voor! Aan mogelijkheden geen gebrek.bitcasino slots review

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >