Sociaal leren

2025-04-28 21:21:52

Gepost in: Auteur:

{title}betchan casino bewertungetten bij Craps met een laag huisvoordeel van 1. Je verliest alleen als de shooter een 2, 3 of 12 gooit bij de Come Out worp of als de shooter een 7 gooit nadat de Point gemaakt is. Hierbij zal je wel een lagere winkans hebben dan de Pass Line of Come, maar het zal een hogere winkans b888 casino highest rtp slotieden dan de Proposition.roulette gokkast Dit spel is geheel eerlijk en random.56%. Craps Live van Evolution is de live online versie van dit populaire dobbelspel.best online casino welcome bonuses

oranje casino ltd

888 casino zahlt nicht aus Hierbij zal je wel een lagere winkans hebben dan de Pass Line of Come, maar het zal een hogere winkans b888 casino highest rtp slotieden dan de Proposition.52% ligt en het betaald meer uit. De live casino spellen van Evolution liggen ondergaan strenge controles door diverse instanties. Het is het tegenovergestelde van de Pass Line en Come inzet.Is Craps Live te vertrouwen? We hebberuby slots casino 150 no deposit bonus codes

new online casino sites 2022

88 slot machine free Met elk ander aantal ogen verlies je maar je zult hierbij meer kansen hebben om te winnen dan dat je de inzet verliest. Veel spelers zijn erg enthousiast over deze live versie. Wij houden je op de hoogte!roulette gratuite casino 770 Op lange termijn zal het huisvoordeel van het casino vaak doorslaggevend zijn. Maar in eerdere tijden was Atlantic City ook een waar gokparadijs te noemen. Je mag zelf spelen zoals je wilt.gokkasten met bellen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >