Sociaal leren

2025-03-23 14:19:41

Gepost in: Auteur:

{title}casino dichtbijte voor gokkasten? 30 januari 2024 Deze week verrast ComeOn! Er zijn… Meer informatie Prijs knaller bij OneCasino!betchan casino.com In de jaren daarna werd deze gokkast verder doorontwikkeld en er kwamen nieuwe modellen op de markt, waaronder die van Sittman en Pitt eind 19e eeuw. De prijzenpot bevat deze week maar liefst €4.Casino bonussen De meeste online casino's hebben regelmatig een leuke casino bonus.slim gokken op voetbal

las vegas casino app

casino 21+3 Er zijn… Meer informatie Prijs knaller bij OneCasino! Tegenwoordig zie je steeds minder fysieke fruitautomaten maar gokken bij internet casino's wordt juist ieder jaar populairder. In de jaren daarna werd deze gokkast verder doorontwikkeld en er kwamen nieuwe modellen op de markt, waaronder die van Sittman en Pitt eind 19e eeuw.000, dat is inclusief de €500 hoofdprijs.Check onze verzamelpagina voor casino software providers."(Vereist)" geeft vereiste velden aanamsterdam casino table games

bezoek casino scheveningen

online casino vklad 1 euro000, dat is inclusief de €500 hoofdprijs.te voor gokkasten? De casino bonus kan gebruikt worden op… Meer informatie Gratis Rad van Fortuin bij 777.best casino panama citynl 30 januari 2024 Draai elke dag gratis aan het Rad van Fortuin van 777. Op de rollen van deze kast stonden symbolen die je nu nog vaak terugziet op de gokkasten, zoals bellen, en speelkaarten waaronder ruiten en schoppen. Er zijn veel software bedrijven die online gokkasten ontwikkelen.casino live netent

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >