Sociaal leren

2024-07-22 02:53:23

Gepost in: Auteur:

{title}casino scheveningen corona een ongelooflijk bedrag voor een nieuwe gokspel in die tijd.Alles over de Lotto in Nederland De Lotto is een begrip in Nederland. 16 juni 2012 wint een deelnemer een bedrag van €11,5 miljoen met cijfers 43, 37, 30, 6, 3 en 1 met de kleur blauw.bob casino live chat De totale jackpot was 27,9 op dat moment.3 getallen goedWin een bedrag van €7,50. Twee van de winnaars komen uit Zoetermeer en Groningen.karamba casino askgamblers

take 5 casino slots free coins

zero to hero casino pattern5 getallen + reservegetal goedWin een bedrag van €25.11 december 2010 valt de jackpot van €11 miljoen in Limburg met cijfers 43, 38, 37, 11, 10 en 8.000. Elke zaterdag, direct na Hart van Nederland, om 18:15 uur, kan je wekelijks kans maken op de 1 miljoen jackpot prijs van de Lotto. Twee van de winnaars komen uit Zoetermeer en Groningen. Wij houden je op de hoogte!huuuge casino online

mobile casino app

online wedden sport De cijfers 40, 25, 24, 23, 20 en 8 werden goed geraden, met als reservegetal 15. Maar liefst 173 miljoen gulden werd omgezet in 1976 alleen. Alle ballen juist voorspellen geeft je een jackpot.planetwin365 casino planet win 3656 september 2014 weten 3 spelers 6 getallen en de kleur goed te raden. Het enige dat je hoeft te doen is 6 getallen tussen de 1 en 45 te kiezen.Balletjes werden poppetjes in commercialsUitbetalingen op basis van aantal cijfers goed6 getallen goedWin minimaal €2.new online casino askgamblers

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >