Sociaal leren

2025-02-12 01:18:55

Gepost in: Auteur:

{title}betrouwbaar online gokken Op de promotie pagina kan je zien welke Odds Boost weddenschap er op dat moment door BetCity wordt aangeboden. Het bedrijf is immer hagelnieuw in de Nederlandse markt. Dit is de afdeling waar je sportweddenschappen kunt plaatsen.l'auberge casino slotsw. Doe dit en dan ben je helemaal klaar.w.casino rewards vip points redeem

pokerstars gokkasten

online casino blackjack canada Op de promotie pagina kan je zien welke Odds Boost weddenschap er op dat moment door BetCity wordt aangeboden.Bepaal wat en hoe je wilt stortenJe bent nu op de pagina waar je aan kan geven hoeveel je wilt storten en met welke betaalmethode.We vinden het erg goed dat er een overzichtspagina is met veelgestelde vragen.nlZorg dat je ingelogd bent bij het casino en navigeer naar de blauwe “STORTING” knop.Casino bonusWanneer je casino spellen wilt gaan spelen is het verstandig om voor de casino bonus te gaan.nl kan je deze populaire betaalmethode gebruiken om te storten.live casino utan svensk licens

online kansspelen wetgeving

mobile casino to hire BetCity heeft het recht uitbetalingsverzoeken niet toe te kennen als ze een verdacht speelpatroon zien.Het is belangrijk dat je kijkt of er een of meer bonussen beschikbaar zijn voor jou. De maximale inzet is €10.las vegas casino stocksHet geld komt aanBij BetCity zie je een pop up met de informatie dat er geld is ontvangen en verwerkt, ook zie je hoeveel je ontvangt. De maximale inzet is €10. Je kunt gaan spelen bij dit legale casino!casino roulette dq11

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >