Sociaal leren

2025-03-28 10:33:23

Gepost in: Auteur:

{title}veilig online gokken Nu is het afwachten waar het balletje op zal stoppen…5. Het spel heeft geen haast dus geniet van de gokbeleving. Zo kunnen alle deelnemers ook communiceren over het spel.oranje casino reviews De presentators staan naast het grote roulette wiel Mega Roulette op je beeldschermAls je Mega Roulette gaat spelen zie je de roulette kaart voor je. Rechtsonder zie je de fiches en de knop voor een herhaalde inzet. Je kunt een minimale inzet plaatsen van €0,10 en maximaal €5000 per ronde.casino online 300 bonus

casino en ligne mega moolah

888 casino delete account Ja bij Mega Roulette kun je tot 5 Meg777 casino casinobonusca.coma Multipliers krijgen per draai. Kies vo De presentators staan naast het grote roulette wiel Mega Roulette op je beeldschermAls je Mega Roulette gaat spelen zie je de roulette kaart voor je. Ook geeft het variatie om combinaties te maken en voor jezelf een soort strategie uit te vinden. Heb je winst gemaakt? Je speelt Mega Roulette met een RTP van 97,3%.slots vegas casino free coins

hartz 4 online casino

holland casino kleding Conclusie over Mega RouletteWat Mega Roulette interessant maakt is de Mega Multiplier. Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Hoe speel ik Mega Roulette?De inside bets en de outsid777 casino casinobonusca.come bets maken het leuk, omdat de ene kans groter is dan de andere kans.bet 65 casino Hierop kan je fiches inzetten door deze op de getallen of tussen de getallen te plaatsen. Je speelt Mega Roulette met een RTP van 97,3%.Mega Roulette heeft een donkere setting.spin voyage gratis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >