Sociaal leren

2024-07-22 03:07:48

Gepost in: Auteur:

{title}betsson casino bewertung Elke ronde is er een ‘Lucky Number', dit is het Lightning Number. Daarna wordt er één bal uit de andere tombola getrokken. Dan wordt de gehele ticket vermenigvuldigd.casino games pay real money BARSamen met een robotbarman kies je een drankje uit. Je speelt het hetzelfde als Disco. Als Mr.voetbal wedstrijd gokken

casino sonic heroes

online casino deutschland legal 2022 Crazy PachinkoCrazy Pachinko wordt een live slot met geweldige features in het basisspel. Daarnaast is er bij Gonzo's Treasure Map een bonusspel aanwezig, wat in de voorganger ontbrak. Evolution gaat deze twee elementen combineren en maakt hiervan: Lightning Lotto! Nieuwe spellen van EvolutionEvolution blijft druk bezig met het ontwikkelen van nieuwe spellen. Denk hierbij aan Sticky Scatters waarmee je in de volgende spin meer kans maakt op het bonusspel. Hij gaat dansend multipliers verzamelen.black jack zespół andrychów

casino machine a sous reims

circus casino waremme En er worden echte kaarten gedeeld, waarna je video poker kan spelen zoals je gewend bent. XXXtreme Lightning Baccarat studioVideo Poker LiveDit is een spel wat alleen nog maar digitaal gespeeld kan 777 casino aalsmeerworden. De rode deur die je mag betreden als je het bonusspel Crazy Time mag spelen, staat centraal in Red Door Roulette.guts xpreb casino Lightning LottoIn dit spel koop je een of meerdere tickets. Video Poker LiveJe kan in Video Poker Live tot wel 100 handen spelen. Gold Vault RouletteDe naam komt je misschien bekend voor.free spin casino bonus codes 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >