Sociaal leren

2025-02-18 17:02:28

Gepost in: Auteur:

{title}win casino open Rick Smith Jr. De taart het 7 lagen, woog bijna 6.000 mensen een stukje van de taart mogen proeven.beste online casino met gratis startgeld Het Black Bear Casino in Minnesota heeft er bijvoorbeeld ook een op z’n naam staan. Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! In 2004 hield de New England Bridal Expo een evenement in een casino.casino heroes affiliates

10 euro casino free

holland casino schiphol openingstijden De grootste bruidstaart ooit Casino’s zijn regelmatig het toneel voor evenementen en exposities. Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Op Maart 2002 gooide hij een kaar bijna 66 meter ver.000 mensen een stukje van de taart mogen proeven. Hij kreeg het voor elkaar om een waaier van 326 kaarten te maken en vast te houden. Wij houden je op de hoogte!ruby slots online casino no deposit bonus codes

best live roulette casinos

online casino europe Daar werd de grootste cheeseburger met bacon ooit geserveerd. De meeste kapot geslagen gitaren Hard Rock Hotel and Casino in Hollywood vond het tijd voor een speciale gelegenheid toen ze een nieuwe parkeergarage kregen. De grootste waaier van kaarten ooit Kaartspelen en casino’s gaan natuurlijk goed samen.g star black denim jacket Wij houden je op de hoogte! In deze lijst vind je de 10 meest opzi6 blackjack crossing walpole nh 03608enbarende records die gevestigd zijn in een casino terug.De tafel kwam overigens met bijpassende, gigantische speelkaarten.casino kings live stream

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >