Sociaal leren

2025-05-13 19:17:54

Gepost in: Auteur:

{title}turbo nino casino Geel laat als eerste de ballen vallen en ve BonusrondesIn totaal kun jij maar liefst drie bonus spellen spelen. Stopt het rad op één van de zilver of goud gekleurde kaarten?slots 777 gratis In het voorbeeld in de foto betekent dat je 70x je inzet krijgt. Precies tegenover staat het andere Joker symbool. JokerDit is het meest interessante bonusspel!free spin code

gta 5 online xbox casino

casino online belgium Land het rad op een zilver of goud gekleurd nummer? Deze segmenten bestaan uit de inhoud van een pak speelkaarten en twee jokers. Dan wordt er willekeurig een kleur voor jou gekozen. Dan heb je de bonusgame gewonnen. Elke kaart uit een volledige kaartenstok worden weergegeven. Dan heb je de bonusgame gewonnen.slot frees

o shea s hotel casino las vegas

fruitmachines oldtimer Verberg uitleg Speel hier live spellen van Playtech: GGPoker 100% Welkomstbonus tot €250 Pak de bonus Lees review bet365 #ad Stort min. Multipliers variëren van 50x tot 5000x. De zilveren uitbetalingen kunnen oplopen tot 2000x je inzet.casino online austria The Greatest Cards Show wordt gepresenteerd in een soort van circus-omgeving. Verberg uitleg Speel hier live spellen van Playtech: GGPoker 100% Welkomstbonus tot €250 Pak de bonus Lees review bet365 #ad Stort min. Je hebt hier een bronzen, zilveren en gouden multipli4 crown casino erfahrungener.quincy s 777 casino shorter al

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >